U Koprivničko-križevačkoj županiji i dalje „Rastemo čitajući“ 23. studenoga 2020. Projekt Rastemo čitajući nastavlja se dalje od početka nove pedagoške godine 2020./2021. Radi se o projektu kojim se potiče rana pismenost i čitateljska kultura djece predškolske dobi koja žive u malim, udaljenim i ruralnim područjima Koprivničko-križevačke županije. Kroz projekt se navedenoj djeci pruža pristup njima prilagođenoj, kvalitetnoj knjižničnoj građi kako bi se od najranije dobi poticala čitateljska kultura, te tabletima s edukativnim aplikacijama za poticanje informatičke pismenosti. Bibliobusna služba Knjižnice i čitaonice „Fran Galović“ Koprivnica na godinu dana daje dječjim vrtićima na posudbu male mobilne knjižnice, Književne kutije. Plastične kutije s poklopcem sadrže slikovnice, AVE građu, materijale na romskom bajaškom i hrvatskom jeziku, stručnu literaturu za odgajateljice, jedan tablet opremljen edukativnim sadržajima i aplikacijama i edukativne animirane filmove. Književne kutije se dostavljaju dječjim vrtićima, a građu koriste njihovi polaznici i odgajateljice. Obnavljanje građe, kupovinu tableta i formiranje novih kutija kontinuirano financijski podržavaju Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske i Koprivničko-križevačka županija. Prošle pedagoške godine Književne kutije bile su u dječjim vrtićima u Reki, Novom Virju, Novigradu Podravskom, Kalinovcu, Ferdinandovcu, Legradu, Drnju, Đelekovcu, Sigecu i Peterancu, a ove godine su kroz Mjesec hrvatske knjige dostavljene u dječje vrtiće u Novom Virju, Legradu, Drnju, Sigecu, Hlebinama, Koprivničkom Ivancu, Koprivničkim Bregima, Goli, Ždali i Molvama. Projektom je ove godine obuhvaćeno ukupno deset dječjih vrtića, a više je od 200 predškolaca i njihovih odgajateljica uključeno u poticanje rane pismenosti i čitateljske kulture djece predškolske dobi koja žive u malim, udaljenim i prometno izoliranim ruralnim područjima Koprivničko-križevačke županije. Djeca koja žive u ovim područjima u nepovoljnom su položaju u pristupu kulturnim i obrazovnim mogućnostima u odnosu na svoje vršnjake iz urbanijih sredina. Zahvaljujući programu, dan je doprinos njihovoj društvenoj, kulturnoj i digitalnoj inkluziji i cjeloživotnom učenju. Provođenjem projekta pozitivno smo utjecali na poticanje čitanja i stvaranje čitalačkih navika kod djece predškolske dobi kao temelja stjecanju brojnih drugih vještina i kompetencija potrebnih za uspješan nastavak i završetak školovanja, ulazak na tržište rada, a također posljedično i društveno-ekonomski razvoj i poboljšanje kvalitete života u malim i udaljenim ruralnim mjestima.