Cilj pokretanja kampanje je osvijestiti roditelje i staratelje koliko je važno da učlane svoju djecu u knjižnicu te da ih motiviraju da čitaju i koriste knjižnicu od najranije dobi. Mnoga djeca tijekom odrastanja propuštaju priliku čitati iz užitka. Upravo istraživanja o čitanju iz užitka kod djece pokazala su velike prednosti za djecu. Želja knjižničara je da ovom kampanjom što više djece bude učlanjeno u knjižnicu, da djeca iskuse zadovoljstvo čitanja te da otkriju i sve druge usluge koje im knjižnica pruža. Poticaj za pokretanjem kampanje je obilježavanje 40 godina Pričaonice za predškolce, 15 godina Pričaonice za bebe i malu djecu, 10 godina Malih knjižnica u pedijatrijskim ordinacijama. Također knjižničari su bili potaknuti i negativnim trendom korištenja knjižnice koji se javio tijekom pandemije COVID-19. U suradnji s ilustratorom Tomislavom Zlatićem izrađeni su promotivni materijali koji su proslijeđeni u vrtiće i škole te u ostale ustanove koje brinu o djeci.
U okviru kampanje provodi se „Subota za obitelj!“ – novi program s ciljem da se potakne roditelje i staratelje da slobodno vrijeme subotom iskoriste tako da s djecom posjete knjižnicu. Pored posudbe, roditeljima i djeci je ponuđeno korištenje kvalitetnih didaktičkih igračaka, robota, vrećica pričalica, ali i programi poput pričaonica na stranim jezicima, pričaonice za bebe i malu djecu.
Nadalje, u kampanji će započeti još jedan novi program « Nostalgija : priče iz pričaonice ». Radi se o videozapisima u kojima će sudjelovati bivši polaznici pričaonice s ciljem da ispričaju priču o važnosti poticanja čitanja i kako je na njih utjecalo sudjelovanje u pričaonicama.
Tu smo za vas! Kvalitetnim i odgovornim radom želimo vam biti na usluzi.