U Domu mladih dodijeljena priznanja i medalje sudionicima ovogodišnje Olimpijade čitanja 23. rujna 2019. U petak, 20. 9. 2019. u Domu mladih Koprivnica održana je završna svečanost Olimpijade čitanja 2019. prigodom koje su dodijeljena priznanja i medalje ovogodišnjim sudionicima. Projekt Olimpijada čitanja pokrenut je 2016. godine na inicijativu Dječjeg odjela Knjižnice i čitaonice „Fran Galović“ Koprivnica, a u suradnji s koprivničkim osnovnim školama. Ove godine partner u provođenju Završne svečanosti projekta je Komunalac d.o.o. Koprivnica. Projekt se provodio tijekom ljetnih praznika od 17.6. do 31.8.2019. s ciljem podizanja svijesti učenika da pojam knjige i čitanja nije vezan samo uz obaveznu lektiru, već da je itekako korisno, ali i zabavno čitati u slobodno vrijeme. Od 243 učenika deset razrednih odjela triju koprivničkih osnovnih škola, OŠ „Đuro Ester“, OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“ i OŠ „Braća Radić“, aktivno je tijekom ljeta u projektu sudjelovalo njih 217, a 55 knjiga ponuđenih na čitanje bilo je posuđeno čak 1553 puta. Završnoj svečanosti Olimpijade čitanja 2019. prisustvovali su učenici 4. razreda koprivničkih osnovnih škola, njihove učiteljice, kao i predstavnici škola, Knjižnice i čitaonice „Fran Galović“ Koprivnica, te Grada Koprivnice i Koprivničko-križevačke županije. Prvo mjesto i zlatna medalja pripala je 4. c razredu OŠ „Antun Nemčić-Gostovinski“ (360 pročitanih knjiga), 2. mjesto, odnosno srebrne medalje osvojili su 4. b razred OŠ „Braća Radić“ (250 pročitanih knjiga) i 3. mjesto i brončane medalje pripale su 4. d razredu OŠ „Braća Radić“ (178 pročitanih knjiga). Pored ekipnih priznanja svi učenici koji su u svom razredu pročitali najviše knjiga također su osvojili zlatne medalje, a za najčitateljicu Olimpijade koja je pročitala najviše knjiga proglašena je Lea Vugrin, učenica 4. b razreda OŠ „Braća Radić“ koja je pročitala 31 knjigu. Koliko je Olimpijada čitanja postala popularna govore i statistički podaci koji iz godine u godinu rastu čak za 50%. Na završnoj svečanosti učenici su predstavili dojmove s Olimpijade čitanja, likovne i literarne radove u kojima su naglasili kako su im knjige bile zanimljive, poučne, zabavne, smiješne, kako bi željeli ponovno sudjelovati jer su im praznici bili zanimljiviji te da su shvatili nakon nekog vremena da im nije najvažnija pobjeda već da čitaju za sebe i svoje znanje.