«SAMOPUZDANJE DJETETA S DISLEKSIJOM» 29. rujna 2009. «IZAZOVI RODITELJSTVA» projekt je kojim u partnerstvu Obiteljski centar, koprivnička podružnica Udruge roditelja Korak po korak i Knjižnica i čitaonica Fran Galović organiziraju niz predavanja namijenjenih roditeljima i svima koji skrbe o djeci. Predavanje pod nazivom «SAMOPOUZDANJE DJETETA S DISLEKSIJOM» održat će Gordana Žuliček, prof. psihologije i dipl. knjižničar u Knjižnici i čitaonici Fran Galović Koprivnica u Čitaonici tiska u ponedjeljak 5. listopada 2009. godine u 19 sati uz obilježavanje Europskog tjedna društvene svijesti o disleksiji. Disleksija kao skup specifičnih teškoća čitanja djeteta (teškoće čitanja i razumijevanja pročitanog) još uvijek je relativno malo poznata u Hrvatskoj. Djecu s takvim teškoćama najčešće ne razumiju, nego smatraju nemarnima, lijenima i nedovoljno motiviranima. Zato je veoma važno upoznati se s pojmom disleksije i još važnije, znati načine na koje možemo pomoći takvoj djeci. Samopouzdanje i samopoštovanje su karakteristike koje imaju veliku važnost u dječjem životu. Slika o sebi određuje koje će događaje dijete smatrati važnima, što će poduzimati, hoće li biti zadovoljno onim što je učinilo, koji će događaji za nj biti stresni. Mi odrasli, često spominjemo stres kao sastavni dio našeg života. Pritom često nismo svjesni da su takva djeca neprestano pod stresom. S jedne strane u školi, a s druge i kod kuće kad trebaju učiti i pisati domaću zadaću. Djeca s disleksijom su uglavnom nesretna djeca. Stalno doživljavaju tugu, povrijeđenost, stid, ljutnju, izbjegavanje ili omalovažavanje vršnjaka. Njihovo samopouzdanje je narušeno i treba ga iznova izgraditi. Djetetu s disleksijom može se pomoći na velik broj načina. Važno je znati u čemu se sastoje poteškoće disleksije, a zatim djetetu pomagati u čitanju i općenito učenju u školi. Veliku važnost ima psihološka potpora djetetu; motivirati dijete, biti strpljiv i uporan, utješiti dijete i pohvaliti ne samo rezultate, nego i djetetov trud. U svemu je neophodna međusobna suradnja roditelja, učitelja i stručnog suradnika da bi dijete s takvim poteškoćama napredovalo.