Kako čarobna knjiga ulazi u računalo? – osvrt na radionicu igre i zabave

27. kolovoza 2021.

U Knjižnici i čitaonici „Fran Galović“ Koprivnica 25. 8. 2021.  održana je Radionice igre i zabave „Kako čarobna knjiga ulazi u računalo?“ u kojoj je sudjelovalo osmero djece uzrasta od 7 do 10 godina. Sudionici radionice imali su prvi put priliku izraditi kataložne listiće izmaštanih vlastitih priča, slikovnica i knjiga koje su sami izabrali u mnoštvu drugih ponuđenih iz knjižnice. Od svojih izrađenih kataložnih listića složenih po abecednom radu autora oblikovali su papirnati katalog slikovnica i dječjih knjiga. A potom su iste naslove potražili u online katalogu knjižnice i upoznali se ukratko s pretraživanjem online kataloga. Na taj su se način upoznali s poslom knjižničara katalogizatora za kojeg su sami rekli da je „i lak i težak“, a na pitanje „kako znati koje sve knjige knjižnica posjeduje?“ – ako ih posjeduje oko sto pedeset tisuća svezaka – odgovorili su da ih treba zapamtiti, no, međutim knjižničari, na žalost, ne mogu zapamtiti tu količinu podataka, naslova i autora, pa stoga izrađuju kataloge ili popise svega onoga što posjeduju u knjižnici.

Na kraju su izabrali i najslikovnicu. U uži su izbor ušle vučje slikovnice „Vuk koji je slavio rođendan“, „Vuk koji je ovladao svojim osjećajima“ i „Dugo putovanje maloga vuka“. Pobjednicu slikovnicu „Dugo putovanje maloga vuka“ zajednički su sa zadovoljstvom pročitali i popričali o problemima maloga Vuka koji su zajednički i djeci i odraslima te su se još dogovorili i za sljedeću radionicu „Čarobne knjige“ u knjižnici gdje se ugodno i korisno može provesti slobodno vrijeme u društvu s vršnjacima.

Odjeli i službe

Tu smo za vas! Kvalitetnim i odgovornim radom želimo vam biti na usluzi.

Odjeli i službe