Trilogija Millennium je serija od tri kriminalistička romana švedskog novinara, pisca i aktivista Stiega Larssona (1954.-2004.) Dva glavna protagonista trilogije su Lisbeth Salander i Mikael Blomkvist. Lisbeth je 24-godišnja djevojka asocijalnog ponašanja, ali iznimno talentirana, s traumatičnom prošlošću. Mikael Blomkvist je 43-godišnji novinar, suvlasnik časopisa Millennium, po kojem je trilogija i dobila ime. Larsson je planirao objaviti seriju od deset romana, ali je prije iznenadne smrti dovršio samo tri.
Ova je knjiga priručnik kojoj ćete se neprestano vraćati kad god život pred vas postavi novi izazov ili promjenu smjera. Ona nudi arsenal oruđa za trajnu promjenu, kao i pouke za obogaćivanje kvalitete života. Zapravo, kada bi dovoljno ljudi pročitalo ovu knjigu i dosljedno primjenjivalo njezina učenja, mnogi bi savjetnici i psiholozi ostali bez posla.
Jednostavnim jezikom pisan ovaj duhovni vodič u formi pitanja i odgovora opisuje vlastito iskustvo autora. Riječi su oznake pokraj puta uz pomoć kojih čitatelj može doći do novih otkrića. Potrebno je ostaviti analitički um i lažno stvoreno ja, odnosno ego te ući u Sadašnjost, u sadašnji trenutak u kojemu problemi ne postoje.
Knjiga Sjena vjetra prvi je dio trilogije koji se nastavlja romanima Anđelova igra i Zatočenik neba.
Ono što ovaj roman čini tako neodoljivo zanimljivim jest emotivna energija koju stvaraju usponi i padovi velike i raznolike postave nezaboravnih likova… Prošećite bilo kojom ulicom Zafónove Barcelone i ugledat ćete sjene prošlosti i tajne sadašnjosti, upisane u gradsko tkivo i u živote njegovih stanovnika.
Upravo je Stepski vuk vjerojatno vrhunac Hesseovog stvaralaštva, svojevrstan psihoanalitički dnevnik i intimna ispovijed. Autor izlaz iz osobnog kaosa traži u djelu izrazite smionosti i značaja. Harry Haller, junak romana i piščev svojevrsni duhovni dvojnik, koji u sebi sjedinjuje mnogobrojne probleme osvita modernog doba, nalazi se u sukobu sa samim sobom i svijetom koji ga okružuje. Stepski vuk je romanizirana kritika moderne civilizacije, iz koje Harry stalno traži izlaz, na bilo koji način, makar i samoubojstvom. No, ovaj izlaz osjeća nelegalnim i suviše jednostavnim, pa nastoji naučiti živjeti.
Marinkovićev Kiklop zasigurno je jedan od najsloženijih romana hrvatske književnosti. Riječ je, zapravo, o modernome centonu koji sadržava više podžanrova i mini priča, a za svaku od njih pisac je uspio pronaći odgovarajuće retoričko ruho. S jednestrane to je bespoštedna analiza moralne i inteletualne krize, pravog bankrota humanističkih ideala u osvit inferna Drugoga svjetskog rata, slika poživinčenog vremena u kojemu čovječanstvo gubi moralni kompas. Istodobno, te realne situacije iz konkretne sredine projiciraju ne alegorijsko-simbolički plan, a u njemu dominiraju mitološke slike, parafraze i parodije homerskih situacija. Tako se Marinković pridružuje modernim romansijerima sklonima poetici mitologiziranja i stvaranju mitološkog romana kaoposebnog žanra.
Tu smo za vas! Kvalitetnim i odgovornim radom želimo vam biti na usluzi.